Filmi “Moondrops” i regjisorit izraelit Yarom Ever-Hadani fiton në Festivalin “DEA OPEN AIR” në Tiranë
Regjisorit Yarom Ever-Hadani ende i bën habi sesi një film pa dialog, i shkruar dhe konceptuar në Izrael, i xhiruar në Beograd me aktorë serbë dhe muzikë e regjistruar nga muzikantë çekë, mund të kalojë kufijtë dhe të prekë shikuesit në të gjithë botën. Pas 68 përzgjedhjesh zyrtare, 28 çmimesh, mes tyre edhe “Comic Con” në Festivalin e Filmit të San Diegos, filmi me metrazh të shkurtër “Moondrops” – (Pika hëne), shpallet fitues edhe në Tiranë, në edicionin e shtatë të “DEA OPEN AIR”.
Regjisorit Yarom Ever-Hadani ende i bën habi sesi një film pa dialog, i shkruar dhe konceptuar në Izrael, i xhiruar në Beograd me aktorë serbë dhe muzikë e regjistruar nga muzikantë çekë, mund të kalojë kufijtë dhe të prekë shikuesit në të gjithë botën.
Pas 68 përzgjedhjesh zyrtare, 28 çmimesh, mes tyre edhe “Comic Con” në Festivalin e Filmit të San Diegos, filmi me metrazh të shkurtër “Moondrops” – (Pika hëne), shpallet fitues edhe në Tiranë, në edicionin e shtatë të “DEA OPEN AIR”.
Një punëtor fabrike i lodhur nga puna e tij në udhë pa krye, monton një makineri enigmatike që prodhon pika të lëngshme nga hëna. Pikat në shishe janë shitje e vështirë në tregun e qytetit. Por gjithçka ndryshon kur zbulohet efekti i tyre befasues.
Një përrallë 16 minutash, që të shkëput nga bota e zhurmshme e të zhyt një histori pa dialog, me muzikë të shkëlqyeshme origjinale, regjistruar nga Filarmonia e Pragës.
Regjisori izraelit, i njohur si udhëheqës i një sërë fushatash të rëndësishme komerciale, është shprehur se filmi “Moondrops” ishte mundësia e tij për të bërë diçka jo vetëm kinematike, por edhe humane. “Nga këndvështrimi i historisë, shqetësohesha nëse njerëzit e mirë mund të përfundojnë duke bërë një gjë të keqe pa qëllimin për ta bërë dhe pa një arsye të vërtetë. Kisha një ëndërr të bëja një dramë pa dialog”, thotë Yarom Ever-Hadani, i cili e ka sjellë këtë përmes një përralle të thjeshtë. Ai zgjedh rrethimin komunist të Beogradit, një fabrikë dhe një hënë. Larg nga çdo jetë urbane perëndimore, për ta kontrolluar atë në qasjen më të pastër njerëzore.
Regjisori thekson se filmi i tij nuk është film i heshtur, por pa dialog.Filmi është pritur mirë nga kritika e të gjitha vendeve, ku është shfaqur , ndërsa regjisori pyetet vazhdimisht pse përralla e tij nuk ka një fund të lumtur.Ai thotë se filmi i tij ngre pyetje për diskutim jo vetëm për fundin dhe zgjedhjen e regjisorit për të mos pasur dialog, por edhe pse është xhiruar në grupe komuniste.
“Do të doja që njerëzit të kalonin në 16 minuta në një mënyrë tjetër, me më pak zhurmë, me më shumë muzikë, më shumë dashuri dhe një nocion më të ndjeshëm për njëri-tjetrin. Pastaj ata mund ta harrojnë atë dhe të kthehen në jetën e tyre të Facebook-ut ose Instagram-it . 16 minuta kohë për të udhëtuar në ëndrrat e mia është mjaft e gjatë për mua. Edhe pse kam shumë njerëz që thonë se filmi qëndroi me ta”, thotë regjisori, i cili gjithashtu është autor i një romani dhe i pesë librave për fëmijë.
Të tjerë fitues të rëndësishëm në këtë edicion të Festivalit Ndërkombëtar të Filmit “Dea Open Air” ishin “Cirku Fluturues” i regjisorit Fatos Berisha dhe katër aktorët protagonistë Tristan Halilaj, Shkumbin Istrefi, Shpëtim Selmani, Afrim Muçaj, ndërsa regjisori më i mirë u zgjodh Andrea Zaccariello për filmin “Nuk jam vrasës”.
Burimi: Gazeta “SI”